Cherry Blossom
meera is a ninja !
11 July 2011 | Monday, July 11, 2011 | 2 CLICK CLICK TO LEAVE A COMMENT ♥
kah kah kah , isn't this funny ?

totally , like i said , i'm a ninja baby !
atleast i really look like one , right ? no ? ok , whatev -_-

yeah , perbarisan rumah sukan MERAH DELIMA yg sentiasa hot !
before that :

merah delima --> japan
biru nilam --> rome
hijau zamrud --> military
kuning topaz --> siam

ini merupakan kedudukan rumah sukan dari num 1 sampai 4 , haha .
its true ! : P

haaa , ni yang chek mao habaq ni ..
meer jadi ninja , so saja lah nak post pasal ni , hehe .
ye la , petang ni dah kena pulang ke asrama -_- .
tunggu 2 minggu baru dapat on blog balik .. haish .

getting ready to be a ninja~~

and then start formasi satu , merahhhhhh lets rock the world !!!!
smart tak ?

yang bawah ni pula , CUAK TAK CUAK ! dengan rumah merah !

yang ni , UNITEE !!!!!!!!!! AND FIGHT ! 
( zaim memang kau the best arh ! ) haha

formasi 2 , formasi 2 , up !

then formasi 3 paling meer suka !
haha , sebab menari :)
jom kita usha !!

tango tango tango ~~~

time ni , the girls take off our mask , 
i think we look cool , haha , perasan jeh .

haiyak !
ni ending , smart am i right ?
cayalah merah !!!

hu hak !!

kesimpulannya , weh best sangat !
i really enjoyed it .
being a ninja and stuff , a week of non stop training
really paid off . and i'm kinda miss the training , huuuuu

suara kak bihah and nazar and zaim , haha !
seronok ! main kipas cina lagi !
after this takde dah semua ni .. T.T

it will just be a memory to keep .
haa , tak sabar nak tengok video , hahaa..
bye again !!! 
p/s : harry potter , nak tengok !!!!!!!!!
sangat wajib . harap2 boleh :(










Older PostNewer Post
♥ Greetings ♥

nur ameera
Malaysian but currently studying in London
https://instagram.com/nurameeera/
https://twitter.com/meera_april
20 APRIL 95!
ex: DTHO, CJ, SBPI GOMBAK, KYUEM
GOAL :JANNAH
..PRECIOUS ARCHIVES..


♥ Melody ♥


♥ Random ♥


♥ Pillar of Strength ♥


♥ Companions ♥


♥ Visitors ♥

humans are here :)